Synas_4-2014 - page 2

2
GUNILLA EKLUND
, 44 år. Har jobbat i företaget som
ekonomichef sedan 2009. Gunilla gillar smarta lösningar för
att hantera administration och ekonomi. Att utveckla och
förbättra, gärna genom smarta tekniska IT-lösningar, är hen-
nes drivkraft i arbetet.Hon brinner också för hockey och det
märks främst genom styrelseengagemanget i Örnsköldsvik
Hockey, som är en förening i stark positiv utveckling.
- Att vara styrelseaktiv är något som många fler borde
upptäcka. Det finns hur mycket som helst att göra och man
kan få massor att hända, säger Gunilla.
Filmtips?
– Se filmen ”Limitless” med bl a Bradley Cooper. En fascine-
rande story, helt enkelt.
MONICA BERGLUND
, 44 år. Efter 22 år i bankvärlden sad-
lade Monica om och började på Ågrenshusets säljavdelning,
där hon nu jobbat i ca 1,5 år.
På fritiden tycker hon om att kika på olika sportevene-
mang samt att själv försöka motionera lite och besöker därför
springspåren en hel del under året.
Filmtips?
– Ett oväntat filmtips från mig är ”Searching for Sugar Man”
vilket är en dokumentärfilm som belönats med en Oscar
2013.
ÅSA NORDLUND,
43 år. Åsa fick anställning på Ågrenshu-
set direkt efter gymnasiet för 24 år sedan. Hon startade som
lärling och jobbar nu som grafisk formgivare.
På fritiden ser Åsa gärna film och följer alla möjliga idrottse-
venemang på tv. Denna tid på året blir det mycket hockey
– MODO Hockey.
Tips på bra böcker:
– Jag rekommenderar starkt Sebastian Bergman-serien av
Hjorth/Rosenfeldt. Välskrivna, spännande och måste läsas
till slutet!
JOHAN EKLUND
VD Ågrenshuset
Medarbetare
Ansvarig utgivare
Johan Eklund, Ågrenshuset
Projektledare
Mona Nordin, Ågrenshuset
Redaktör
Olof Wigren, Olof Wigren Media AB
Grafisk form
Emma Lindberg, Ågrenshuset
Tryck
Ågrenshuset Produktion, Bjästa
Telefon
+46 (0) 660 29 99 00
Ågrenshuset Örnsköldsvik
Magasinsallén 2E
Ågrenshuset Bjästa
Flygelvägen 3
Webb
SYNAS Skyltfönstret
SMARTA
GENVÄGAR
.
Vi i Ågrenshuset vill ge dig som kund bra råd kring möjliga vägar för din marknadsföring och reklam.
Utgångspunkten för oss är som vi ofta nämner erfarenheter, då vår stora förmån är att vi löpande får
ta del av olika kunders vardag, i olika branscher.
Tiden är så klart alltid en viktig faktor och ibland känner kanske vår kund att det inte finns möjlighet
att lyssna och fundera, utan söker den snabba vägen till att få något gjort - och vi får kanske
uppdraget att omgående ta fram en annons, en webbsida eller en kundtidning. Men behöver man
tänka så?
Vi menar att man kan få både erfarenhetsbaserade och snabba åtgärder gjorda samtidigt som man
tar smarta genvägar. När en bildekor, skylt, e-postutskick eller trycksak tas fram, varför inte lyssna och
fundera på våra erfarenheter om vad som fungerar bra och inte? Det är vårt stora, enkla och tydliga
erbjudande till dig som kund till oss. Vi ger dig det lilla extra i varje läge när du vänder dig till oss!
En annan sak – funderar du på om det finns ett enkelt sätt att annonsera och synas tydligt på många
olika ställen samtidigt? Ett av våra alternativ, för Öviks-området, är Lilla Gula-paketen där du får
exponering i både katalog, app och webb samtidigt. Kan det bli enklare? Nedladdningarna av appen
har ökat kraftigt senaste tiden och snart händer det mer grejer! Om ett par månader släpps nämligen
appen i version 2.0. I den nya formen kommer Lilla Gulas slogan ”100% Örnsköldsvik” verkligen göra
skäl för namnet! Vi hoppas att alla tar chansen att hänga på!
Vi syns!
M
I
L
J
Ö
M
Ä
R
K
T
341 010
TRYCKSAK
1 3,4,5,6,7,8
Powered by FlippingBook